.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zaterdag 6 augustus 2011

Het is jouw verjaardag en ... een dagje naar zee!


Deze kaart heb ik gemaakt voor de dochter van een vriendin, ze wordt maandag 9 jaar!

Gebruikte materialen:
Linnenkarton met structuur van hobbykarton.nl
Designpapier van Pebbles, Skipping Along collection en Songbook van Marianne Design
Stempel van Magnolia
Tekststempel Marianne Design
Bloemenponsjes Make Me en Pipoos
Crystals Zva Creative
Stickles Diamond



Gisteren zijn we een dag naar Katwijk aan Zee geweest!
Het was een heerlijke dag! Het begon wat bewolkt, maar daarna kwam de zon door, genieten!
Sem en Karlijn hebben lekker in het zand gespeeld en schelpen gezocht!
Het water was even koud, maar daarna heerlijk! Sem heeft zich goed vermaakt in het water, hij begon eerst voorzichtig met zijn voeten, later lag hij gewoon languit in de golven! Omdat het eerst nog niet echt warm was, hadden we de kleren bij Sem en Karlijn aan gelaten. Sem vond het ongelooflijk dat hij met zijn kleren het water in mocht! We hadden natuurlijk droge kleren in de tas ... Hij kon er geen genoeg van krijgen om in het water te spelen en had de dag van zijn leven! Karlijn vond het water ook leuk, maar bleef toch liever op een afstandje. Ze speelde lekker in de grote kuil, 'n beetje scheppen en haar beentjes onder het zand verstoppen. We zijn heerlijk uitgewaaid en goed verkleurd! We hebben volop genoten!


Leuk dat jullie langskomen op mijn blog en een berichtje achterlaten! Bedankt! Ik lees ze met plezier!
Liefs Maria

2 opmerkingen:

Anoniem zei

het was heerlijk

Wynette Schouten zei

ohh wat leuk ik heb je gevonden

groetjes
wynette
Ps met de nieuwe comnputer
pps met hulp van je hele lieve man
ppps ik slijm niet hoor ;o)