.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zondag 25 januari 2009

2 Awards!



Deze award heb ik van Josee en Marijke gekregen! Bedankt!
Ik ben er heel blij mee!!



Deze award heb ik van Alina gekregen! Dank je wel!
Je maakt me heel blij!!

Ik mag de awards ook weer doorgeven. Maar ik vind het heel moeilijk om weer mensen te moeten kiezen, ik gun deze awards aan al mijn bezoekers! Bovendien zie ik de awards ook al op veel blogjes staan. Heb je deze award(s) nog niet, neem mee!!

Ik ga verder met een kaart die er nog ligt. Misschien lukt het me om deze later vandaag nog te plaatsen en anders wordt het morgen!

Nog een fijne zondag! En tot blogs!
Liefs Maria

Geen opmerkingen: