.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

maandag 27 oktober 2008

Halloween en meer ...







Ik heb niet zoveel met Halloween en maak dus eigenlijk ook nooit kaarten voor Halloween. Maar deze hele leuke stempels nodigden toch wel uit om dat dit jaar wel eens te doen. Ik heb van het weekend dus heerlijk zitten freubelen en vanmorgen nog even het laatste kaartje afgemaakt. Lang geleden dat ik zoveel tijd had om 3 kaarten achter elkaar te maken! Voor deze kaarten heb ik papier gebruikt van My Mind's Eye, Doodlebug, BoBunny en een paperpad van Diecuts with a view. De stempels zijn van Magnolia en de teksten van Autumn Leaves.



Vanmorgen moest Karlijn weer naar het consultatiebureau. Ze kreeg haar 2e serie prikjes, in ieder beentje één. Karlijn moest hard huilen, zo sneu. Gelukkig was ze snel getroost en onderweg naar huis viel ze in slaap. Ze is wat pips, maar ze ligt nu gelukkig ook weer even lekker te slapen. Verder waren ze heel tevreden, Karlijn groeit lekker door en haar ontwikkeling gaat ook goed! Ons kleine dametje wil zelfs haar beentjes er al onder zetten ... dat beloofd nog wat!







Karlijn heeft sinds kort ontdekt dat ze dingetjes vast kan pakken. Ze heeft dan ook regelmatig een knuffeltje, doekje of speeltje te pakken. Ze vindt het echt leuk en is dan helemaal blij! Vanmorgen had ze ineens de spijl van de box vast!





Sem hobbelt na zijn middagslaapje nog graag even rond in z'n slaapzak. Hij komt er net zo snel mee uit de voeten als zonder. Wel komisch om te zien. Klimmen lukt er ook prima mee en wat is het leuk om in de speelgoedkisten te gaan zitten en zo naar tv te kijken!

Vanmorgen werd ik gebeld naar aanleiding van mijn sollicitatie van vorige week. Ze gaan niet met mij verder. Helaas! Ze vonden het ook een goed gesprek, daar lag het niet aan, het ligt ook niet aan mijn werkervaring. Maar ik pas toch niet helemaal in het plaatje wat ze voor ogen hebben. Dus ze gaan verder zoeken. Tja, het was ook te mooi om waar te zijn dat ik na 1 sollicitatie al een nieuwe baan zou hebben... Natuurlijk ben ik wel teleurgesteld, maar ik ga vol goede moed verder! Bedankt voor het duimen!

Groetjes,

20 opmerkingen:

sam zei

erg leuke kaartjes! en super leuke foto's ook! groetjes sam

Je@net zei

Wat een leuke kaartjes Maria en die foto's zijn ook al zooo leuk!
Jammer van de sollicitatie, volgende keer beter! Veel succes!

Maria zei

Dank je wel Sam!

Maria zei

Dank je wel Jeanet! Volgende keer beter inderdaad!

Unknown zei

mooie kaarten Maria :D! en fijn dat het zo goed gaat met Karlijn, de prikjes dat is idd minder! En Sem echt een heerlijk boefje zo te zien :D
Jammer van je sollicitatie, maar gewoon doorgaan!

xxxxBetina

Jolanda zei

Mooie kaartjes Maria! Ik heb ook wat afdrukjes besteld. Leuke foto's van de kids! Jammer van je sollicitatie. Het zou inderdaad ook te mooi om waar te zijn zijn geweest. Volgende keer heb je misschien meer geluk

Riet zei

wat jammer voor je Maria dat je baan niet door gaat.
maar moed houden hoor.
je kaarten zijn prachtig meis.
en je kids zijn snoepies ,wat heb je een heerlijk stel.
hou je taai liefs Riet.

Maria zei

Dank je wel Betina! Sem is inderdaad een boefje, hij kan het nu zelf ook zeggen, dan kijkt hij je aan met die ondeugende ogen en zegt ikke boefje! Haha!

Maria zei

Dank je wel Jolanda! Ik ben benieuwd naar jouw kaarten ;) Ja wie weet!

Maria zei

Dank je wel Riet! Het is echt genieten met ons koningskoppel! Ik hou de moed er in hoor, dank je wel!

femke zei

heey maria,

wat een leuke halloweenkaartjes heb je gemaakt en super om weer foto's van de kleine te zien. jammer dat je solicitatie op niks is uitgelopen. duim voor je dat de volgende veel beter gaat

groetjes femke

Ila zei

These cards are all Gorgeous Maria!! and the photos are all just so Cute and Precious!!..Thanks for sharing!! Hugs, Ila

Maria zei

Dank je wel Femke! Lief dat je voor me duimt, op de volgende keer dan maar!

Maria zei

Thanks Ila for your nice comment!

Josee zei

Leuke kaarten en ook weerleuke foto's Maria :D"!
Je "ziet" Karlijn gewoon groeien en ook Sem maakt een hele tevreden en vrolijke indruk !!!!
Wel een domper dat de baan niet doorgaat, maar volgende keer beter !!!!

Marijke zei

Wat een gave kaartjes Maria!! En wat een prachtig papier, vooral dat paarse! Het is weer genieten van de foto's, wat een lieve meid is Karlijn en wat kan Sem zichzelf lekker bezig houden!
Jammer dat de baan niet door gaat, maar ik blijf gewoon duimen voor je!

Maria zei

Dank je wel Josee! Sem en Karlijn zijn heerlijke, vrolijke en tevreden kindjes! Karlijn lacht soms hardop, zo mooi! Inderdaad jammer, maar er ligt vast ergens een baan op me te wachten!

Maria zei

Dank je wel Marijke! Paars is helemaal mijn kleur! Sem verzint iedere keer wat nieuws, leuk om te zien! Lief dat je blijft duimen!

Jeanet zei

Wat een prachtige kaartjes zie ik allemaal weer Maria ! Jammer zeg van je sollicitatie , komt vast wel wat op je pad !

Maria zei

Dank je wel Jeanet!
Er ligt vast ergens een baan op me te wachten, we blijven positief!