.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

woensdag 13 augustus 2008

Mama's Kanjer!

En weer een paar foto's! Tja, ik ben natuurlijk trots en laat ze graag zien!

Deze foto's zijn gisteren gemaakt.









En deze foto is maandag gemaakt.



Ons kleine meisje is alweer 3 weken! En ze groeit goed! We genieten nog steeds van de roze wolk!

Een fijne dag!
Groetjes Maria

14 opmerkingen:

Josee zei

Wat een heerlijk grietje Maria, jullie hebben knap werk verricht hoor!!!!!

Riet zei

wat een schattig meisje Maria.
blijf maar lekker op je wolk zitten hoor.
je heb echt een knap dochtertje.
heel veel liefs alle vier.
Riet.

Maria zei

Dank je wel Josee!! We zijn er ook best trots op ;)

Maria zei

Dank je wel Riet! Iedereen is dol op haar en vindt haar een mooi meisje, leuk om te horen!
Liefs Maria

Peet zei

ohhh, wat is ze mooi, Maria!!!
en natuurlijk kijken wij graag mee!

Anoniem zei

wat een schitterend meisje! leuke foto's

groetjes sam

Tiets zei

heerlijk hoor elke keer je foto's bekijken!!! geniet er maar fijn van!

Alina zei

Een prachtig meisje, Maria, wat fijn dat alles zo goed gaat! Ik ben blij voor jullie!
Lieve groetjes, Alina

Marijke zei

Wat een knappe meid Is het Maria. Schitterende foto's weer en ik vind het heel lief dat je ons zo ook een beetje laat meegenieten!!

Maria zei

Dank je wel Peet! Leuk om te horen!

Maria zei

Dank je wel Sam!

Maria zei

Doen we zeker Tiets! Dank je wel!

Maria zei

Daar zijn wij ook blij mee Alina! Dank je wel!
Een lieve groet terug!

Maria zei

Dank je wel Marijke! Ik laat graag mijn roze wolk en ons geluk zien, en ik vind het leuk dat jullie zo meeleven en mee genieten!