.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zondag 15 juni 2008

Les Fleurs...



En weer een kaart klaar! Ik ben lekker op dreef en heb de smaak van het freubelen goed te pakken. Het zijn momenten waarop ik even kan relaxen en ontspannen, wel prettig nu de laatste loodjes er aan komen. Deze week nog 1,5 dag werken en dan begint donderdag om 13 uur mijn verlof! Ik kijk er naar uit, heerlijk uitrusten, babywasjes draaien en alles inruimen op de babykamer, nog wat rommelen en poetsen in huis (nesteldrang ...) en nog even lekker veel freubelen!

Het papier is ook deze keer van My Mind's Eye. En een Cardstock Strip van Bazzill. Een stempel van Magnolia en de teksten komen van een stempel van Sirius Hobby.

Bedankt voor je bezoekje!

8 opmerkingen:

Tiets zei

Ik vind hem weer geweldig Maria, enne veel plezier en sterkte met de laatste loodjes hoor!

Maria zei

Dank je wel Tiets!!

Riet zei

het is weer een plaatje maria.
groetjes riet.

Anoniem zei

erg leuk kaartje, leuk gedaan zo met die tags! groetjes sam fijne zondag!

Maria zei

Dank je wel Riet!

Maria zei

Dank je wel Sam! Nog een fijne avond!

daantje zei

wat een mooie kaarten zeg
schitterend
groetjes
daantje

Maria zei

Dank je wel Daantje! Leuk dat je bent langsgeweest!