.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

vrijdag 28 maart 2008

Totally Happy



Deze kaart heb ik woensdag afgemaakt. Hij lag er al een paar dagen en hij is anders geworden dan ik in gedachten had toen ik er aan begon. Hebben jullie dat ook weleens?
En toen de kaart klaar was, zag ik dat ik een foutje had gemaakt. Ik heb de grote bloem aan de zijkant verkeerd op geplakt. De 'bloemblaadjes' hadden aan de zijkant moeten komen, ipv andersom. Maar ja inmiddels zat alles vast, dus ik heb het maar zo gelaten;-)
Natuurlijk heb ik weer één van mijn lievelingsstempels gebruikt, een magnoliaatje!

Ik ben vandaag weer aan de freubel gegaan met een nieuwe kaart, hij is nog niet af, dus die zien jullie van het weekend wel!

Bedankt voor het langskomen en voor jullie reacties!

4 opmerkingen:

Lia zei

schitterend is je kaartje weer
groetjes Lia

Maria zei

dank je wel Lia!
groetjes Maria

Kim zei

Heel herkenbaar hoor Maria! Je kunt een heel ander idee in je hoofd hebben dan dat je kaart uiteindelijk is geworden!
Ik vind het een heel mooi kaartje!
Groetjes Kim

Maria zei

Hoi Kim, leuk om te horen dat het herkenbaar is! Bedankt voor je complimentje!
groetjes Maria